👈 فروشگاه فایل 👉

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی

ارتباط با ما

... دانلود ...

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

مشخصات فایل

تعداد صفحات

33

حجم

0/38 کیلوبایت

فرمت فایل اصلی

doc

توضیحات کامل

مبانی نظری و پیشینه تحقیق عقب ماندگی ذهنی در 33 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

ویژگی های فایل

- 33 صفحه فارسی شامل مبانی نظری، پیشینه تحقیق و منابع (داخلی و خارجی)

- در قالب فایل ورد قابل ویرایش با استاندارد آکادمیک

- منبع نویسی شده به شیوه APA

- منابع بخش مبانی از 1394 به قبل و بخش پیشینه از 1386 به قبل

- شامل 30 صفحه متن و 3 صفحه منابع استفاده شده و مفید

فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه ی کم توانی ذهنی

تعاریف کم توانی ذهنی

طبقه بندی کم توانی ذهنی

کم توانان ذهنی آموزش پذیر

کم توانان ذهنی تربیت پذیر

کم توانان ذهنی حمایت پذیر

طبقه بندی براساس دیدگاه انجمن روانپزشکی آمریکا

طبقه بندی بر اساس دیدگاه سازمان بهداشت جهانی 

علل کم توانی ذهنی

خصوصیات تکاملی کم توانی ذهنی خفیف

جدول خصوصیات تکاملی افراد کم توان ذهنی خفیف

مهارت های اجتماعی 

عوامل انتخاب مهارت های اجتماعی

آموزش مهارت های اجتماعی به کم توانان ذهنی

تحقیقات انجام شده در خارج از کشور

تحقیقات انجام شده در داخل کشور

فهرست منابع

بخشی از متن

تعاریف و مبانی

وجود عقب مانده در هر خانواده، ساختار و سلامت روان اعضاء خانواده به ویژه والدین را تحت الشعاع قرار می‏دهد. والدین این کودکان عموما در معرض خطر مشکلات مختلف زندگی خانوادگی و دشواری های عاطفی قرار دارند. والدین کودکان دارای مشکل، به احتمال بیشتری با مشکلات روانی، اجتماعی، اقتصادی و هیجانی که غالبا ماهیت محدود کننده، مخرب و فراگیر دارند، مواجه می شوند. در چنين موقعيتي گرچه همه اعضاي خانواده و كاركرد آن، آسيب مي بيند فرض بر اين است كه مشكلات مربوط به مراقبت از فرزند مشكل دار، والدين و به ويژه مادر را در معرض خطر ابتلا به مشكلات مربوط به سلامت رواني قرار مي دهد (احمدی، شیخ و سرابندی، 1391).

پیشینه تحقیقات

مللی (1386) پژوهشی تحت عنوان تاثیر آموزش مهارت های اجتماعی با استفاده از داستان در کاهش اختلالات رفتاری دانش آموزان دختر عقب مانده ذهنی آموزش پذیر سنین 19-13 سال شهر تهران انجام داد. پژوهش مورد نظر یک مطالعه شبه تجربی همراه  با پیش آزمون و پس آزمون است.90 دانش آموز دختر عقب مانده آموزش پذیر دارای اختلالات رفتاری با نمونه گیری خوشه ای چند مرحله ای انتخاب شدند، برای آن ها فرم مربی پرسشنامه ارزیابی رفتاری راتر تکمیل شد و به شیوه تصادفی در دو گروه 45 نفری آزمایش و کنترل جایگزین شدند

👇محصولات تصادفی👇

پاورپوينت مأموريت، آرمان و ارزش هاي سازمان (فصل سوم کتاب مديريت و برنامه ريزي استراتژيک در عمل تأليف سرمد سعيدي) پاورپوینت بررسی لیزینگ، تاریخچه و صنعت آن مبانی نظری و پیشینه تحقیق تفکر انتقادی دانشجویان 116 صفحه پاورپوینت ترازپرداخت‌های خارجی تاثیر افزایش نانو ذرات CeO2 و Ce2O3 بر عدد ستان بیودیزل در جهت کاهش مصرف سوخت