پاورپوينت بازاريابي رابطه مند
پاورپوينت بازاريابي رابطه مند در 29 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx
مشخصات فايل
تعداد صفحات
29
حجم
3303/714 کيلوبايت
فرمت فايل اصلي
ppt
توضيحات کامل
پاورپوينت بازاريابي رابطه مند در 29 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx
فهرست مطالب
مقدمه
تعريف بازاريابي رابطه مند
تعريف انجمن بازاريابي آمريکا از بازاريابي رابطه مند
دلايل پيدايش بازاريابي رابطه مند
اهميت مشتري در بازاريابي رابطه مند
اهميت مشتري از نگاه آمار
بازاريابي رابطه مند،تهاجمي و دفاعي
استراتژيهاي بازاريابي رابطهمند
استراتژيهاي بازاريابي رابطهمند
مدل هاي بازاريابي رابطه مند
مدل سين و همکاران
مدل تاهير رشيد
مدل من سو و اسپيس
مدل 5 سطحي کاتلر
خروجي بازاريابي رابطه مند
بازاريابي رابطه مند در يک نگاه
نتيجه گيري
قسمتي از متن
بازاريابي رابطهمند عبارتست از ايجاد، حفظ و تقويت رابطه قوي با مشتريان و ساير گروههاي ذينفع.
گرونروس، بازاريابي رابطه مند را فرآيند ايجاد، حفظ و توسعه روابط تجاري سودمند با مشتريان و ديگر ذينفعان مي داند. اين روابط بايد به گونه اي تنظيم شود که اهداف همه شرکا را برآورده سازد. اين موضوع زماني محقق مي شود که همزيستي متقابلي وجود داشته باشد و به وعده ها جامعه عمل پوشانده شود.
توجه: پاورپوينت تهيه شده بسيار کامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، کليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.