👈 فروشگاه فایل 👉

پاورپوينت بازاريابي رابطه مند

ارتباط با ما

... دانلود ...

پاورپوينت بازاريابي رابطه مند

پاورپوينت بازاريابي رابطه مند در 29 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

مشخصات فايل

تعداد صفحات

29

حجم

3303/714 کيلوبايت

فرمت فايل اصلي

ppt

توضيحات کامل

پاورپوينت بازاريابي رابطه مند در 29 اسلايد زيبا و قابل ويرايش با فرمت pptx

فهرست مطالب

مقدمه

تعريف بازاريابي رابطه مند

تعريف انجمن بازاريابي آمريکا از بازاريابي رابطه مند

دلايل پيدايش بازاريابي رابطه مند

اهميت مشتري در بازاريابي رابطه مند

اهميت مشتري از نگاه آمار

بازاريابي رابطه مند،تهاجمي و دفاعي

استراتژي‌هاي بازاريابي رابطه‌مند

استراتژي‌هاي بازاريابي رابطه‌مند

مدل هاي بازاريابي رابطه مند

مدل سين و همکاران

مدل تاهير رشيد

مدل من سو و اسپيس

مدل 5 سطحي کاتلر

خروجي بازاريابي رابطه مند

بازاريابي رابطه مند در يک نگاه

نتيجه گيري

قسمتي از متن

بازاريابي رابطه‌مند عبارتست از ايجاد، حفظ و تقويت رابطه قوي با مشتريان و ساير گروههاي ذينفع.

گرونروس، بازاريابي رابطه مند را فرآيند ايجاد، حفظ و توسعه روابط تجاري سودمند با مشتريان و ديگر ذينفعان مي داند. اين روابط بايد به گونه اي تنظيم شود که اهداف همه شرکا را برآورده سازد. اين موضوع زماني محقق مي شود که همزيستي متقابلي وجود داشته باشد و به وعده ها جامعه عمل پوشانده شود.

توجه: پاورپوينت تهيه شده بسيار کامل و قابل ويرايش بوده و در تهيه آن، کليه اصول و علائم نگارشي و چيدمان جمله بندي رعايت شده و به راحتي و به دلخواه مي توان قالب آن را تغيير داد.

👇محصولات تصادفی👇

فصل دوم چارچوب نظری و پیشینه پژوهش خشنودی شغلی کارکنان چارچوب نظری و پیشینه پژوهش غنی سازی روابط زناشویی مبانی نظری و پیشینه تحقیق درک شنیداری 60 صفحه مبانی نظری مدیریت استراتژیک پاورپوینت بررسی کاربردهای گچ ساختمان